Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzejeszcze słowo co do opon ,liczy sie to jak sie czuje przyczepnosc danych opon a nie to zeby miec najprzyczepniejsza torówke i objezdzac gosci jadacych na oponach eco drogowych krecac na tym samym moto czasy o 7 sekund gorsze tzn dla kogo to priorytet dla tego priorytet oczywisce miedzynarodowe wyscigi superbike supersport maja swoie regulaminy opon moto gp rozówj opon drogowcyh technologie testowane ch poprawianie przyczepnosc a zataem bezpieczenstwa na drogach dla ciap musi byc ;) itd w youngtimer tez taki regulamin powinien byc ale z najtanszymi oponami drogowymi no moze niecałkiem jakimis chinskimi , bo co to walsciwie zmienia ? zmienia to tyle ze dana osoba chcaca pojezdzic w youngtimer cup wybuli 2 razy mniej kasy niz na jakies opony z gornej polki to raz a 2 niezmieni niczego poza oczysciem czasami kółek ,tak samo zawodnik bedzie musial umiec wyczuc granice przyczepnosci na zakretach na hamowaniu i na wyjsciach jak na kazdej innej oponie wiec zabawa pozostaje ta sama ale koszty znacznie nizsze ,pomysł z youngtimer cup niewypalił z powodu osób któe miały go wypełnic obecnoscia a nie regulaminu ktorego w sumie niewidzalem ;) ale tak cos czuje ,tanie drogowe opony zmniejszajace koszty to mysle podsatwa pozatym powinny byc 2 klasy to oczywiscie skomplikuje sprawy organizacyjne ,ale patrzac na to co bylo mozliwe ze tylko jedna klasa i tak wypali tzn np klasa 2 cyl 500 i ta co jest w 500 r2 sam bym napewno pojezdził a koszt zakupu starej 500 cb gpz er czy gs i doprowadzenie jej do stanu mechanicznie bardzo dobrego czyli zawiech heble naped klocki opony filtr olej zakąłdajac ze silnik niewymagał by remontu kapitalnego to 4 tys moto i okolo 2 tys serwis wiec nieduzo wszystko oczywiscie kwestia regulaminu ja bym wszystkie zawoody wyscigi najechetniej ustawil pod swoie preferencje wiem doskonale ze to niemozliwe zrobił bym w pl klase 125 250 500 600 750 100 powyzej 1000 w róznych specyfikacjach heh wiem ze takie cos jest wykonalne tylko w krajach gdzie w kazdym miescie sa po 2 tory wyscigowe w pl z jedna klasa jest ciezko dobrze ze dla takich jak ja sa chocaz gry ;) cvhociaz te motocyklowe z motocyklami drogowymi jak do tej pory to same porazki z tourist trophy na czele ,słabe uczucie predkosci,h,jowe" kamery " fatalnie odwzrowoane osiagi w koncu siilnik wzieli z gt4 o ile wgt4 sprawdza sie jak w realu prawie w przyapdku moto jest gorzej niz zle dosc powedziec ze rg 250 o mocy 45 koni idze jak bandit 600 np 100-160 km/h w 6.8 sec i rozpedza sie do odciecia przy 208 km/h gra dla debili .
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza